РОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4855Ключові слова:
навчальні стратегії, навчально-пізнавальна компетенція, професійна компетентність, майбутній учитель іноземної мовиАнотація
Проаналізовано зарубіжні публікації з проблеми використання навчальних стратегій. З’ясовано сутність та основні риси навчальних стратегій. Подано їх класифікацію та модель навчання користування ними. Зроблено висновок про важливість оволодіння навчальними стратегіями з точки зору формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Аргументовано, що усвідомлене володіння навчальними стратегіями створює умови, з одного боку, для більш ефективного власного навчання, а з іншого – для їх подальшого застосування вчителем у процесі навчання іноземної мови своїх учнів, тобто переходить у галузь методичної компетенції.
Завантаження
Metrics
Посилання
Азимов З.Г. Новий словарь методических терминов и понятий (теория й практика обучения язикам) / З.Г. Азимов, А.Н. Щукин. - М. : Издательство ИКАР, 2009. - 448 с.
Хуторской А.В. Ключевне компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигми / А. В. Хуторской. // Народнеє образование. - 2003. - № 2. - С. 58-64.
Chamot A.U. Developing Autonomy in Language Learners: Learning Strategies Instruction in Higher Education / A.U. Chamot, C. Keatley, C.F. Meloni and others. Georgetown University : National Capital Language Resource Center, 2006. - 58 p.
Larsen-Freeman D. Techniques and Principles in Language Teaching /D. Larsen- Freeman.-Oxford:bOxford University Press, 2008. -191 p.
O'Maley J.M. Leaming Strategies in Second Language Acquisition / J.M. Maley&A.U. Chamot.-Cambridge: Cambridge University Press, 1990. - 260 p.
Oxford R. Language Leaming Strategies: What Every Teacher Should Know/ Rebecca Oxford -Boston: Heinle & Heinle, 1990. - 342 p.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.Y. Halymon
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.