ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ХАРАКТЕРНИХ РИС УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ НАПРИКІНЦІ ХVІ-ХVШ СТОЛІТТЯХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4858Ключові слова:
братські школи, полемічна література, єзуїтиАнотація
Визначено систему вимог, що висувалися до особистості вчителя і були зумовлені соціально-педагогічною ситуацією в Україні наприкінці ХVI-XVIII століттях. Вивчено процес формування української педагогічної традиції в контексті розвитку української освіти в досліджуваний період. Проаналізовано внесок братських шкіл в розвиток освіти. Обґрунтовано характерні особливості українського вчителя наприкінці ХVI-XVIII ст., якого відрізняли високий патріотизм, демократичні погляди, гуманістична спрямованість думок, любов до дітей, в образі яких українські вчителі бачили майбутнє України.
Завантаження
Metrics
Посилання
Антология педагогической мнсли Украинской ССР / под ред. М.В.Фоменко. - М.: Педагогика, 1988. - 640 с.
Аркас М.М. Історія України-Русі / Микола Миколайович Аркас. - К.: Вища школа, 1991. - 456 с.
Голобуцький П. Києво-Могилянська академія : до 380-річчя заснування / Петро Голобуцький // Людина і світ. - 1996. - №1-2. - С. 10-14.
Клімова Г.П. Освіта і цивілізація / Г.П.Клімова. - X.: Право, 1996. -128 с.
Кониський Георгій. Філософські твори: У 2 т. Т. 1. - К.: Наукова думка, 1990. – 494 с.
Литвинов В.Д. Ідеї раннього просвітництва у філософській думці України / Володимир Дмитрович Литвинов. - К.: Наукова думка, 1984. – 151 с.
Сухомлинська О. Духовно-моральне виховання дітей та молоді в координатах педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2006. - № 1. - С. 2-8.
Хижняк 3. Осередок освіти, науки й культури України й всієї Східної Європи / Зоя Хижняк // Вісник АН УРСР. - 1990. - № 12. - С. 88-99.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 O.B. Potapenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.