ЗАКОНОМІРНОСТІ НАВЧАННЯ ЯК ЛІНГВОМЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4867Ключові слова:
закономірність, компонент навчання, взаємозв 'язок, умови навчанняАнотація
Визначено загальні закономірності, що відображають основні компоненти процесу навчання. Акцентовано особливу увагу на системі закономірностей евристичного навчання, запропонованого А. Хуторським на ґрунті педагогічного експерименту. З’ясовано, що евристичне навчання передбачає конструювання учнем власного знання, мети і змісту освіти, що загалом відповідає меті профільного навчання української мови і сприяє розвитку особистості, яка відзначається готовністю до подальшого професійно орієнтованого філологічного навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник / Н. П. Волкова. - К.: Академія, 2001. - 576 с.
Лернер И.Я. Процесе обучения й его закономерности / И.Я.Лернер. - М.: Знание, 1980. – 96 с.
Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / Колектив авторів за редакцією М.І. Пентилюк: М.І. Пентилюк, С.О. Караман, О.В. Караман, О.М. Горошкіна, З.П. Бакум, М.М. Барахтян, І.В. Гайдаєнко, А.Г. Галетова, Т.В Коршун, А.В. Нікітіна, Т.Г. Окуневич, О.М. Решетилова. - К. : Ленвіт, 2005. – 400 с.
Педагогика: учеб. пособие для студентов пед. институтов / Под ред. Ю.К. Бабанского. - М.: Просвещение, 1983. - 608 с.
Подласьш Й. П. Педагогика : Новьш курс : В 2-х кн.: [учеб. для студ. вузов, обучающихся по пед. спец.] / Подласмй Й. П. - М. : ВЛАДОС, 2003. - (УВ : Учебник для вузов). Кн. 1 : Общие основы. Процесе общения. - 2003. - 574 с.
Фіцула М.М. Педагогіка: навчальний посібник для студентів вищих педаго¬гічних закладів освіти / М.М.Фіцула. - К.: Академія, 2000. - 544 с.
Харламов И.Ф. Педагогика: учеб. / И.Ф.Харламов. - Мн. : Універсітзцкае, 2000. – 283 с.
Хуторской А. В. Дидактическая звристика. Теория й технологи креативного обучения / А.В.Хуторской. - М. : Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 G.O. Hlazkova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.