ПРИНЦИПИ ТА СПОСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4868Ключові слова:
принципи і способи оптимізації, навчально-виховний процес, трудове навчання, творчий підхід, педагогічна майстерністьАнотація
Розглянуто основні принципи та способи оптимізації викладання трудового навчання в загальноосвітній школі на основі методичних міркувань і дослідження їх сутності. Запропоновано конкретні шляхи оптимізації навчального процесу з метою оволодіння вчителем певними методами викладання, що дозволять досягнути найкращих результатів навчально-пізнавальної діяльності. Зроблено висновок, що оптимальна організація навчального процесу потребує від учителя творчого підходу. Оптимізація навчання припускає, що вчитель при підготовці до кожного заняття буде спиратися на закономірності та принципи навчання і творчо обирати найкращий варіант вивчення нового навчального матеріалу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса: методические основы / Ю.К. Бабанский. - М.: Просвещение, 1982. -191 с.
Ботвинников О.Д. Обучение основам проектирования / О.Д. Ботвинников. - М. : Просвещение, Ї983. - 128 с.
Кузьмина Н.В. Формирование педагогических способностей / Н.В. Кузьмина. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1991. - 98 с.
Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі / В.М. Нагаєв. - К,: Центр учбової літератури, 2007. - 232 с.
Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання / Д.О. Тхоржевський. - Ч.ІІ. Загальні засади методики трудового навчання. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2000. - 186 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 М.М. Mruk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.