ПРИНЦИПИ ТА СПОСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • М.М. Мрук Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4868

Ключові слова:

принципи і способи оптимізації, навчально-виховний процес, трудове навчання, творчий підхід, педагогічна майстерність

Анотація

Розглянуто основні принципи та способи оптимізації викладання трудового навчання в загальноосвітній школі на основі методичних міркувань  і дослідження їх сутності. Запропоновано конкретні шляхи оптимізації навчального процесу з метою оволодіння вчителем певними методами викладання, що дозволять досягнути найкращих результатів навчально-пізнавальної діяльності. Зроблено висновок, що оптимальна організація навчального процесу потребує від учителя творчого підходу. Оптимізація навчання припускає, що вчитель при підготовці до кожного заняття буде спиратися на закономірності та принципи навчання і творчо обирати найкращий варіант вивчення нового навчального матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 55

Біографія автора

М.М. Мрук, Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

викладач

Посилання

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса: методические основы / Ю.К. Бабанский. - М.: Просвещение, 1982. -191 с.

Ботвинников О.Д. Обучение основам проектирования / О.Д. Ботвинников. - М. : Просвещение, Ї983. - 128 с.

Кузьмина Н.В. Формирование педагогических способностей / Н.В. Кузьмина. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1991. - 98 с.

Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі / В.М. Нагаєв. - К,: Центр учбової літератури, 2007. - 232 с.

Тхоржевський Д.О. Методика трудового та професійного навчання / Д.О. Тхоржевський. - Ч.ІІ. Загальні засади методики трудового навчання. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2000. - 186 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Мрук, М. . (2022). ПРИНЦИПИ ТА СПОСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Educational Dimension, 30, 364–371. https://doi.org/10.31812/educdim.4868

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.