ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • І.С. Варняк Херсонський ДУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4869

Ключові слова:

художнє сприйняття, естетична свідомість, психологічні типи сприйняття, катарсис, естетичні переживання

Анотація

Проаналізовано особливості художнього сприймання. Визначено психологічні типи сприйняття. Розкрито специфічні якості естетичних почуттів. Узагальнено, що розвиток в учителів та їх учнів здатності до художнього сприйняття розглядається сучасною педагогікою і психологією як необхідна умова забезпечення ефективності естетичного виховання засобами мистецтва, підготовки до глибокого розуміння духовних цінностей, розвитку естетичної свідомості кожного особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 58

Біографія автора

І.С. Варняк , Херсонський ДУ

аспірантка

Посилання

Беляева-Зкземплярская С.Н. О психологии восприятия музики / С.Н. Беляева-Зкземплярская. - М.: Русский книжник, 1924. - С. 62.

Выготский Л.С. Психология искусства. Анализ зстетической реакции / Л.С. Выготский. - Изд. 5. Испр. и доп. комментарии В. В. Иванова т И.В. Пешкова. - М.: Лабиринт, 1997. – 416 с.

Зеленский В. Послесловие // Юнг К.Г. Аналитическая психология. - М.: 1995. - С. 291.

Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька : навчальний посібник / О.П. Рудницька. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2005. - 360 с.

Ягункова В.П. Индивидуально-психологические особенности школьников, способных к литературному творчеству / В.П. Ягункова // Развитие способностей школьников. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1963. - 320 с.

Якобсон П.М. Психология художественного восприятия / Павел Максимович Якобсон. - М.: Искусство, 1964. - С. 5-77.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Варняк , І. (2022). ХУДОЖНЄ СПРИЙНЯТТЯ І ЙОГО ЗНАЧЕННЯ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Educational Dimension, 30, 371–377. https://doi.org/10.31812/educdim.4869

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.