РОЛЬ ФЕМІНІСТСЬКИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВПРОВАДЖЕННІ ТЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ У СЕРЕДНІ ШКОЛИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4872Ключові слова:
фемінізм, феміністські дослідження, шкільна освіта, гендерний підхідАнотація
Розглянуто виникнення та розвиток феміністської педагогіки у Великій Британії. Проаналізовано навчальні програми у школах Великої Британії й зроблено висновок, що шкільний курікулум відображає гендерну структуру суспільства. Наявність гендерного дисбалансу в суспільстві відтворюється і в шкільному курікулумі, і в навчальних програмах з шкільних дисциплін. Зроблено порівняльний аналіз традиційної та феміністської педагогіки. Виявлено, що представники феміністської педагогіки розвинули нову модель навчально-виховного процесу, запропоновану критичною педагогікою, підкресливши необхідність змінити пасивні ролі учня і учителя на активні. Наголошено, що важливим внеском у розвиток феміністської педагогіки є дослідження індивідуальних професійних біографій шкільних вчителів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Лавриченко Н.М. Тендерна освітня політика у сучасній Великій Британії / Н.М. Лавриченко // Директор школи. - 2004. - № 43. - C. 15-17.
Лавриченко Н.М. Тендерна освітня політика у сучасній Великій Британії / Н.М.Лавриченко // Директор школи. - 2004. - № 45. - C. 21-22.
Coffey A., Delamont S. Feminism and the Classroom Teacher: Research, Praxís and Pedagogy. - Routledge Falmer, 2000. - 189 p.
Edvards A., Gilroy P., Hartley D. Rethinking Teacher Education. Collaborative Responses to Uncertainty. - London Routledge Falmer. - 2002. - 169 p.
Loufi M. Women, Gender and Work: What is Equality and How do We Get There? - International Labour Office Bureau, 2001. - 573 p.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.I. Lushpay
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.