ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ЗА ФАХОМ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4881Ключові слова:
вчитель трудового навчання, практична підготовка, ступенева освіта, технологічна практикаАнотація
Розкрито зміст практичної підготовки студентів факультету підготовки майбутніх учителів трудового навчання відповідно сучасних уявлень про технологічну практику та вимог освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, спеціаліста, магістра. Визначено складові змісту технологічної практики, що обумовлюють зміст індивідуальних завдань для студентів. Зроблено висновок, що практикум у навчальних майстернях і технологічна практика на підприємстві забезпечує цілісність та ефективність практичної підготовки студентів технологічного факультету за фахом, формування у них відповідних компетентностей.
Завантаження
Metrics
Посилання
Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (степеневу освіту) // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. - 1998. - № 10. - С. 6-13.
Закон України "Про освіту" // Голос України. - 1996. - 25 квітня.
Комплекс нормативних документів для розроблення складових системи га¬ лузевих стандартів вищої освіти. - К. : ІІТЗО, 2008. - 68 с.
Державний стандарт базової і повної освіти / Освіта України, 20 січня 2004 р. (№5).
Стешенко В.В. Професійні задачі та уміння в освітньо-професійній підго¬товці вчителя трудового навчання (за лінією "Основи виробництва") / В.В. Стешенко, Л.Г. Хаєт // Проблеми трудової і професійної підготовки. - 1999. - Вип. 3. - С. 3-9.
Панасевич Д.Б. До питання про зміст і структуру освітньо-професійних про¬ грам вищої освіти / Д.Б. Панасевич, В.С. Черненко, А.К. Солоденко // Проблеми освіти. - Вип. 10. - С. 26-38.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 V.V. Steshenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.