РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМ В СИНЕРГЕТИЧНОМУ ВИМІРІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4908Ключові слова:
педагогічна система, самооорганізація, інноваційний розвитокАнотація
Досліджено особливості розвитку педагогічних систем на основі ідей синергетики. Охарактеризовано стратегію оптимізації і стратегію інноваційного розвитку педагогічних систем. Зазначено, що ефективність розвитку педагогічних систем визначається процесом самоорганізації. Розкрито можливості застосування ідей і принципів теорії самоорганізації до побудови оновленого розуміння сутності педагогічної системи, її проектування і розвитку в умовах відкритості, динамічності, змінності середовища.
Завантаження
Metrics
Посилання
Хаксн Г. Синергетика как мост между єстественными и социальными наукам / Г. Хакен. Синергетическая парадигма.-М. 2003.
Пригожин И. Порядок из хаоса / И. Погожин, И. Стенгенс. -М., 1987.
Курдюмов С.П. Закон эволюции и самоорганизация сложных систем / С.П. Курдюмов, Е.Н Князева-М. 1981.
Остапчук О.С. Синергетичний потенціал авторського проектування педагогічних систем / О.С. Остапчук // Педагoга і психологія. 2008. - № 2. - С. 86-100.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 O.Ye. Ostapchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.