ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4925Ключові слова:
пізнавальний інтерес, стадії інтересу, навчальний процесАнотація
Розглянуто теоретичні основи формування пізнавального інтересу студентів. Обґрунтовано, що інтерес – це складна, динамічна система, у якій взаємодіють емоційні, вольові, інтелектуальні процеси. Акцентовано особливу увагу на пізнавальній активності студента як особистісній освіті, яка виражає інтелектуальний відгук на процес пізнання. Проаналізовано стадії інтересу студентів: зацікавленість, допитливість, пізнавальний інтерес. Запропоновано спеціальні методи для формування пізнавального інтересу: навчальна дискусія, пізнавальні ситуації, пізнавальні ігри.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вопросы психологии познавательной деятельности : сб. науч. тр. - М. : Просвещение, 1980. - С. 23-46.
Педагогическая энциклопедия. - М. : Сов. Энциклопедия, 1964. - т.1. - 831 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии : в 2-х т. / С.Л. Рубинштейн. - Т.2. - М.: Педагогика, 1989.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.V. Gura
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.