ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ САМОСТІЙНОСТІ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ СТУДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4930Ключові слова:
самоповага, самоефективність, самоорганізація, саморегуляціяАнотація
Проаналізовано поняття самостійності в дослідженнях психологів і педагогів. Визначено умови розвитку самостійності. Обґрунтовано, що самостійність виступає як дієва спроможність особистості, як активність і здатність до мобілізації та концентрації всіх життєвих сил. Наголошено, що саме на цьому рівні особистість співвідносить свої прагнення з реальними можливостями і здібностями. Висвітлено процес самоорганізації навчальної діяльності у ВНЗ. Окреслено періоди процесу самоорганізації. Зроблено висновок, що самоосвіта здійснюється за умов активності студентів, отже процес самонавчання і самовиховання має здійснюватися за науково-організованою системою навчальної діяльності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бодалев АЛ. Психология личности / АА. Бодалев. - М. : Изд-во МГУ, 1998. - 187с.
Братусь Б.С. Аномалії особистості / Б.С. Братусь. - М. : Думка, 1998. - 304 с.
Герасимова В.А Конструювання досвіду: когнігивна стратегія проблемного самовизначення //http//charco. narod.ru/teksts/cb7/ger. html
Донцов B.H. Учебная самоорганизация студентов как фактор успеваемости: дисс. ... канд. пед. наук. - Л.: ЛГУ, 1977. - 219 с.
Коростильова Л.А. Психологія саморозвитку особистості: підхід до проблеми / Л.А. Коростильова // Психологічна наука: традиції Сучасний стан та перспективи: Тези доповідей наукової конференції ИПРАН. М, 1997.
Лазарев А.С. Самовизначення та задана форма організації учня в навчальній діяльності http://two/cityline.ru/~idcriast/2shgo/razdell2/lazarev.htm.
Маслоу А. Мотивация личности / А. Маслоу. - Спб. : Евразия, 1999. - 479 с.
Моросанова В.В. Акцентуация характера и стиль саморегуляции у студентов http//:www.voppsy.ru/jour nals_allissues/l997/976/976030. htm.
Осницкий A.K. Саморегуляция деятельности школьника и формирование активной личности / А.К. Осницкий. - М.: Знание, 1986.
Ростовецкая Л.А. Самостоятельность личности в познании и общении / Л.А. Ростовецкая. - Ростов н/Д. : Ростов н/Д пед.институг, 1975. - 297 с.
Рубинштейн С.Л. Принципи и пути розвитая психологи / С.Л. Рубинштейн. - М. : Просвещение, 1959. - 324 с.
Пучков О.А, Солопова Н.С. Самоорганізація навчальної діяльності в юридичному вузі (методологічні основи) //http// Известия высших учебных заведений, 1991, №4//pravoved.jur&k.spb.ru/Defeult.asp.
Сорокова А.Г. Элементы самоорганизации в старших класах / А.Г. Сорокова // Основы вузовской педагогики Л.: ЛГУ, 1972, С.157-159.
Alport G.W. Pattern and growth in personality. New York: H.R.W., 1961.
Bandura A.Human agency in social cognitive theory. American psychologist. 44(9)/l 175-1184/-1989/ DOI: https://doi.org/10.1037/0003-066X.44.9.1175
CoopersmithS. The antecedents of self-esteerrv'San-Francisco: W.N.Freemaa California, 1967.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 O.L. Tamarkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.