НАВЧАЛЬНА ІНШОМОВНА СИТУАЦІЯ ЯК РІЗНОВИД ЦІЛЕСПРЯМОВАНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4935Ключові слова:
співпраця, досвід, пізнавальний, емоційний фон, мотивація, стратегія, усвідомлення, інтерактивні технології, проектАнотація
Розглянуто проблему інтенсифікації пізнавальної діяльності в процесі вивчення іноземних мов з позицій, що враховують орієнтації особистості на європейській мовній орбіті, вибудовують нові парадигми взаємовідносин викладача і студента. Запропоновано оновлення методологічних вимог у викладанні іноземних мов. Описано особливості студентського командного проекту. Виявлено, що методологія командного проекту надає унікальних можливостей для індивідуального підходу до студентів, враховує їх психологічні й творчі можливості, особистісні властивості та інтелектуальні запити, що відповідає освітнім вимогам і формує необхідні професійні якості.
Завантаження
Metrics
Посилання
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Відділ сучасних мов. - Страсбург-К.: Ленвіг, 2003. - 261 с.
Володина М. Н. Язык СМИ - основное средство воздействия на массовое сознание // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: учебное пособие. - М.: Изд-во МГУ, 2003. - С. 9-31.
Левченко Т. И. Мотивация коммуникативной деятельности в процессе обучения неродному язику // Язык и культура. Третья международная конференция. Доклады. - К.,1994. - С. 291-299.
Назаров М. М. Массовая коммуникация в современном мире: методология анализа и практика исследования. - М.: «Эдиториал УРСС», 2002. - 240 с.
Полат Є. Что такое проект? // Відкритий урок. - 2004. - №5-6. - С. 10.
О. Потебня. Думка і слово // Антологія світової літературно-критичної думки. - Львів: Літопис, 1996. - С. 9-23.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 А.А. Polyakova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.