НАВЧАЛЬНА ІНШОМОВНА СИТУАЦІЯ ЯК РІЗНОВИД ЦІЛЕСПРЯМОВАНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • А.А. Полякова Чернігівський державний інститут економіки та управління

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4935

Ключові слова:

співпраця, досвід, пізнавальний, емоційний фон, мотивація, стратегія, усвідомлення, інтерактивні технології, проект

Анотація

Розглянуто проблему інтенсифікації пізнавальної діяльності в процесі вивчення іноземних мов з позицій, що враховують орієнтації особистості на європейській мовній орбіті, вибудовують нові парадигми взаємовідносин викладача і студента. Запропоновано оновлення методологічних вимог у викладанні іноземних мов. Описано особливості студентського командного проекту. Виявлено, що методологія командного проекту надає унікальних можливостей для індивідуального підходу до студентів, враховує їх психологічні й творчі можливості, особистісні властивості та інтелектуальні запити, що відповідає освітнім вимогам і формує необхідні професійні якості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 55

Посилання

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Відділ сучасних мов. - Страсбург-К.: Ленвіг, 2003. - 261 с.

Володина М. Н. Язык СМИ - основное средство воздействия на массовое сознание // Язык СМИ как объект междисциплинарного исследования: учебное пособие. - М.: Изд-во МГУ, 2003. - С. 9-31.

Левченко Т. И. Мотивация коммуникативной деятельности в процессе обучения неродному язику // Язык и культура. Третья международная конференция. Доклады. - К.,1994. - С. 291-299.

Назаров М. М. Массовая коммуникация в современном мире: методология анализа и практика исследования. - М.: «Эдиториал УРСС», 2002. - 240 с.

Полат Є. Что такое проект? // Відкритий урок. - 2004. - №5-6. - С. 10.

О. Потебня. Думка і слово // Антологія світової літературно-критичної думки. - Львів: Літопис, 1996. - С. 9-23.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Полякова, А. (2022). НАВЧАЛЬНА ІНШОМОВНА СИТУАЦІЯ ЯК РІЗНОВИД ЦІЛЕСПРЯМОВАНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Educational Dimension, 29, 220–224. https://doi.org/10.31812/educdim.4935

Номер

Розділ

Професійний саморозвиток особистості: психол., педагогічні, соц.-екон