ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ЕМПАТІЇ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Автор(и)

  • Д.М. Туркова Харківський НПУ ім. Г.С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4943

Ключові слова:

особистість психолога, професійно важливі якості психолога, емпатія

Анотація

Проаналізовано наукову літературу щодо явища емпатії, як соціально-психологічного феномену, що виникає при міжособистісній взаємодії. Вміння використовувати емпатію в процесі діяльності визначено одним з критеріїв професіоналізму психолога. Наведено особливості професійної емпатії практичного психолога. Визначено індивідуально-психологічні характеристики професійної емпатії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 109

Посилання

Дідик Н. М. Особливості особистісних характеристик майбутніх психологів / Н.М. Дидик // Проблеми сучасної психології. Збрник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Оriкнка, Тнститугу психологїї ім. Г.С. Костюка АПН Украни / За ред. С.Д.Максименка, Л.А. Онуфрісвої - Вип. 4. - К3бірник наукових Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2009. - С. 97-106.

Літвінова О. В. Соціально-психологічна проблема розвитку професійно важливих якостей студентів-психологiв / О.B. Лiтвнова // Тeоретичні і приклади і проблеми психологи збірник наукових праць. Національний університет імені Володимира Даля. - 2009. - №1.

Логінова Л. В. Феномен соціально-професійної зрілості майбутніх психологів / Л.В. Логінова // Teоретичні і прикладні проблеми психології. . - С.97- -Східноукраїнський національний унверситет ім. В. Даля. - 2009. - №1.

Роджерс К. Эмпатия // Психология эмоций. Тексты / Под ред. В. К. Вилюнаса, Ю. Б. Гиппенрейтер. - М.: Изд-во Моек, ун-та, 1984. - 288 с.

Тестируем детей / Составитель Т. Г. Макеева. — Ростов н/Д: Феникс, 2006. - С. 296-301.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Туркова, Д. (2022). ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ЕМПАТІЇ МАЙБУТНЬОГО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА. Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 249–255. https://doi.org/10.31812/educdim.4943

Номер

Розділ

Професійний саморозвиток особистості: психол., педагогічні, соц.-екон