САМООСВІТА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4944Ключові слова:
саморозвиток, самоосвіта, готовність до самоосвітиАнотація
Розглянуто категорію «саморозвиток», що є одним з ключових понять в педагогіці, психології, соціології. Акцентовано особливу увагу на те, що саморозвиток майбутніх учителів – обов’язкова складова сучасної освіти, показник суб’єктності вчителя на всіх етапах його неперервної педагогічної освіти. Подано суттєві характеристики саморозвитку майбутнього педагога. Визначено домінантні ознаки самоосвіти. Зроблено висновок, що основою професійного саморозвитку особистості майбутнього учителя є процес самоосвіти, який сприяє формуванню професійного «Я» майбутніх педагогів, є запорукою високого рівня професіоналізму, творчої активності.
Завантаження
Metrics
Посилання
Буряк В.К. Умови та засоби самоосвіти студентів /В.К. Буряк// Виша школа. - 2002. - №6. - С. 18-29. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4773
Кузьмина М.Г. К вопросу о понятии «самообразование» / М.Г. Кузьмина // Формирование у учащихся стремления к самообразованию. - Волгоград: ВГПИ, 1976. - С.15- 18.
Линенко А.Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А.Ф. Линенко // Педагогіка і психологія. - 1995. —№1. - С. 125-132.
Сидорчук Н.Г. Організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Н.Г. Сидорчук // Проблеми освіти - Київ, 1996. - Вип. 6. - С. 143-151.
Химченко О.М. Роль культурних цінностей у процесі саморозвитку студентської молоді / О.М. Химченко // Наука. Релігія. Суспільство. - 2004. - №4. - С. 217-220.
Шпак В.П. Самоосвіта в професійному становленні майбутніх педагогів / В.П. Шпак//Початкова школа. - 1994. - №8. - С. 55-57.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.S. Dereza
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.