ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СЕРЕДНЬОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ЗАКЛАДУ: У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ САМОРОЗВИТКУ

Автор(и)

  • О.М. Цимбалюк Рівненський ДГУ

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4950

Ключові слова:

педагогічне спілкування, глибинне спілкування, саморозвиток

Анотація

Обґрунтовано сутність спілкування між суб’єктами педагогічного процесу. Визначено сутність і характеристики глибинного спілкування, яке є основою суб’єктно-розвиваючого педагогічного спілкування. Виявлено універсальні комунікативні якості особистості вчителя. Розглянуто взаємозв’язок педагогічного спілкування і саморозвитку особистості учителя загальноосвітньої школи. Зроблено висновок, що творчі зусилля особистості здатні перетворити педагогічний вплив в неперервний процес саморозвитку особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 48

Посилання

Горшкова В.В. Педагогика становления субъекта. Программа для педвузов / B.В. Горшкова. - Л. РГПУ, 1990. - 95 с.

Успенский П.Д. Психология возможного развития человека. Из архива самиздата / П.Д. Успенский ; пер. с англ. А. Ровнера. - М. : Политиздат, 1970. - 170 с.

Кухарев И.В. На пути к профессиональному совершенству / И В. Кухарев. - М. : Педагогика, 1990. - 159 с.

Караковский В.А. Воспитание гражданина / В.А. Караковский. - М. Педагогика, 1987. - 144 с.

Шубинский В.С. Педагогика творчества учащегося / В.С. Шубинский. - М. : Педагогика, 1988.

Куликова Л.Н. Проблемы саморазвития личности / Л.Н. Куликова. - М. : Просвещение, 1997. - 313 с.

Батищев Г.С. Философская концепция человека и креативности в наследии C.Л. Рубинштейна / Г.С. Батищев // Вопросы философии. - 1989. - № 4. - С. 22-29.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Цимбалюк, О. (2022). ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СЕРЕДНЬОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ЗАКЛАДУ: У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ САМОРОЗВИТКУ. Educational Dimension, 29, 282–288. https://doi.org/10.31812/educdim.4950

Номер

Розділ

Професійна взаємодія як умова особистісного розвитку