ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СЕРЕДНЬОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ЗАКЛАДУ: У КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ САМОРОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4950Ключові слова:
педагогічне спілкування, глибинне спілкування, саморозвитокАнотація
Обґрунтовано сутність спілкування між суб’єктами педагогічного процесу. Визначено сутність і характеристики глибинного спілкування, яке є основою суб’єктно-розвиваючого педагогічного спілкування. Виявлено універсальні комунікативні якості особистості вчителя. Розглянуто взаємозв’язок педагогічного спілкування і саморозвитку особистості учителя загальноосвітньої школи. Зроблено висновок, що творчі зусилля особистості здатні перетворити педагогічний вплив в неперервний процес саморозвитку особистості.
Завантаження
Metrics
Посилання
Горшкова В.В. Педагогика становления субъекта. Программа для педвузов / B.В. Горшкова. - Л. РГПУ, 1990. - 95 с.
Успенский П.Д. Психология возможного развития человека. Из архива самиздата / П.Д. Успенский ; пер. с англ. А. Ровнера. - М. : Политиздат, 1970. - 170 с.
Кухарев И.В. На пути к профессиональному совершенству / И В. Кухарев. - М. : Педагогика, 1990. - 159 с.
Караковский В.А. Воспитание гражданина / В.А. Караковский. - М. Педагогика, 1987. - 144 с.
Шубинский В.С. Педагогика творчества учащегося / В.С. Шубинский. - М. : Педагогика, 1988.
Куликова Л.Н. Проблемы саморазвития личности / Л.Н. Куликова. - М. : Просвещение, 1997. - 313 с.
Батищев Г.С. Философская концепция человека и креативности в наследии C.Л. Рубинштейна / Г.С. Батищев // Вопросы философии. - 1989. - № 4. - С. 22-29.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 О.М. Tsymbalyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.