ПРИНЦИП ГУМАНІЗАЦІЇ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5010Анотація
Що таке творчість? Взаємодія творчої діяльності та педагогічний процес. Автор представленої статті намагається знайти відповіді на ці питання, і, у зв'язку з цим, особливу увагу приділяє принципу гуманізації у системі педагогічних принципів організації навчально-творчеської діяльності учнів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Семенов С.И. Принципы построения общей теории творчества // Сборник научных работ / IV семинар по проблемам методологии и теории творчества - Симферополь, 1984.
Теоретические основы процесса обучения в советской школе/Под ред. В.В.Краевского, И.Я.Лернера.-М.: Педагогика, 1989.
Ричкова Л.В. Ситуації спільної продуктивної діяльності в навчальному процесі //Майстерня гуманності: Інформаційний
вісник №3. - Харків: КРВОІМЦ, 1995.
Пономарев Я.А. Психологические механизмы творчества // Сборник научных работ / IV семинар по проблемам методологии и
теории творчества. - Симферополь, 1984.
Берков В.Ф. Рефлексия и творчество // Сборник научных работ / IV семинар по проблемам методологии и теории творчества. -
Симферополь, 1984.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 1999 K.V. Yaresʹko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.