ПРИНЦИП ГУМАНІЗАЦІЇ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • К.В. Яресько

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5010

Анотація

Що таке творчість? Взаємодія творчої діяльності та педагогічний процес. Автор представленої статті намагається знайти відповіді на ці питання, і, у зв'язку з цим, особливу увагу приділяє принципу гуманізації у системі педагогічних принципів організації навчально-творчеської діяльності учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 128 / PDF downloads: 79

Посилання

Семенов С.И. Принципы построения общей теории творчества // Сборник научных работ / IV семинар по проблемам методологии и теории творчества - Симферополь, 1984.

Теоретические основы процесса обучения в советской школе/Под ред. В.В.Краевского, И.Я.Лернера.-М.: Педагогика, 1989.

Ричкова Л.В. Ситуації спільної продуктивної діяльності в навчальному процесі //Майстерня гуманності: Інформаційний

вісник №3. - Харків: КРВОІМЦ, 1995.

Пономарев Я.А. Психологические механизмы творчества // Сборник научных работ / IV семинар по проблемам методологии и

теории творчества. - Симферополь, 1984.

Берков В.Ф. Рефлексия и творчество // Сборник научных работ / IV семинар по проблемам методологии и теории творчества. -

Симферополь, 1984.

Downloads

Опубліковано

20-04-1999

Як цитувати

Яресько K. (1999). ПРИНЦИП ГУМАНІЗАЦІЇ У СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 1, 60–64. https://doi.org/10.31812/educdim.5010

Номер

Розділ

Статті