ГОТОВНІСТЬ УЧНІВ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ В ПРОЦЕСІ МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5047Анотація
In clause, the contents of concept of “readiness ” to various kinds of activity and in particular to creative activity are considered (examined). The specific features of concept “readiness ” of creative activity with reference to process of musical training come to light. The structural components of readiness to creative activity of the pupils are defined(determined). The generated attributes of readiness under influence of the model, developed by us are stated.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вайнцвайг П. Десять заповедей творческой личности. Пер. с англ. Вступ, ст. B.C. Агеева. - М.: Прогресс. 1990.-192 с.
Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А., Пономаренко В.А. Готовность к деятельности в напряженных ситуациях. Психологический аспект. - Минск.: Университетское. 1985. - 206 с.
Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа. 1987. - 53 с.
Котик М.А. Психология и безопасность. - Таллин.: Валгус. 1981. - 363 с.
Левитов Н.Д. О психических состояниях человека. - М.: Просвещение. 1964. - 334 с.
Платонов К.К. Структура и развитие личности. - М.: Наука. 1985. - 256 с.
Фіцула М.М. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан. - 1997. - С. 106-116.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2001 А.М. Korol
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.