ПОЕТАПНЕ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ДІЙ НА ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВНЗ

Автор(и)

  • О.Г. Каверина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5137

Анотація

The article deals with the teaching process, concerning the English Language study in the non-Unguis tic University from the point o f view o f the stage forming mental performance. Determined the purposes and motives.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 35

Посилання

Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерности, основы и методы. М., Высшая школа, 1980, с. 113.

Гальперин П.Я. Введение в психологию. М.: Изд-во Московского госуд. универ-та, 1976, с. 25.

Леонтьев А.А. Психология общения. М.: Смысл, 1997, с. 118.

Матюшкин А.М. Актуальные проблемы психологии в высшей школе. М.: Знание, 1977, с. 91.

Рахманов И. В. Обучение устной речи на иностранном языке. М.: Высшая школа, 1980, с. 38.

Талызина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний. М. : Изд-во Московского госуд. ун-та, 1984, с. 107.

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Каверина O. (2003). ПОЕТАПНЕ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ДІЙ НА ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ВНЗ. Educational Dimension, 5, 54–58. https://doi.org/10.31812/educdim.5137

Номер

Розділ

Статті