КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРАЦІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5401Анотація
Стаття розкриває шляхи реалізації культурологічного підходу до формування »і < >(ч к'тості майбутнього вчителя праці. Автор акцентує необхідність використання • п< іт ми художньо-творчих вправ, яка сприятиме активізації цього процесу,
Завантаження
Metrics
Посилання
Бойко А. М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. - К.: ІЗМН, 1996. - 232 с.
Ващенко Г. П. Виховна роль мистецтва // Праці з педагогіки та психології. К.: "Школяр” - “Фада” ЛТД, 2000. - Т. 4. - С. 196-242.
Державна національна програма “Освіта”: “Україна XXI століття” // Освіта. - ІУУЗ, №44-46.
Зязюн І.А., Сагач Г. М. Краса педагогічної дії. - К.: Українсько-фінський ми гитут менеджменту і бізнесу, 1997. 302 с.
Консепція професійно-художньої освіти // Професійно-технічна освіта. 2000. № 2 - С. 43-47.
Концепція розвитку загальної середньої освіти // Освіта України. - 2000. - № 3.
Профсійно-художня освіта України 36. наук, праць / За ред. І. А. Зязюна, В.О. Радкевич. - Київ-Черкаси: “Черкаський ЦНТЕГ, 2002. - 208 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 H.A. Bohatyrova
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.