КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРАЦІ

Автор(и)

  • Г.А. Богатирьова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5401

Анотація

Стаття розкриває шляхи реалізації культурологічного підходу до формування »і < >(ч к'тості майбутнього вчителя праці. Автор акцентує необхідність використання • п< іт ми художньо-творчих вправ, яка сприятиме активізації цього процесу,

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 52

Посилання

Бойко А. М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. - К.: ІЗМН, 1996. - 232 с.

Ващенко Г. П. Виховна роль мистецтва // Праці з педагогіки та психології. К.: "Школяр” - “Фада” ЛТД, 2000. - Т. 4. - С. 196-242.

Державна національна програма “Освіта”: “Україна XXI століття” // Освіта. - ІУУЗ, №44-46.

Зязюн І.А., Сагач Г. М. Краса педагогічної дії. - К.: Українсько-фінський ми гитут менеджменту і бізнесу, 1997. 302 с.

Консепція професійно-художньої освіти // Професійно-технічна освіта. 2000. № 2 - С. 43-47.

Концепція розвитку загальної середньої освіти // Освіта України. - 2000. - № 3.

Профсійно-художня освіта України 36. наук, праць / За ред. І. А. Зязюна, В.О. Радкевич. - Київ-Черкаси: “Черкаський ЦНТЕГ, 2002. - 208 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Богатирьова H. (2022). КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРАЦІ. Educational Dimension, 10, 45–52. https://doi.org/10.31812/educdim.5401