ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • С.В. Мантуленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5512

Анотація

The article deals with the conception of readiness for different kinds of activities and professional oriented training. The conditions which will have a positive influence on forming of prospective teacher readiness for professional oriented training of senior pupils are submitted for consideration.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 80

Посилання

Біляк Б. Профільне навчання в загальноосвітніх закладах // Директор школи, ліцею, гімназії - 2003. - №4. - С. 44-47.

Дьяченко М.И., Кандибович Л.О., Пономаренко В.Л. Г отовность деятельности в напряженных ситуациях. Психологический аспект - Минск: Университетское, 1985. -

с.

Концепція профільного навчання в старшій школі // Освіта України. - 2003, - №8. - С. 4-5.

Котик М.А. Психология и безопасность. - Таллин: Вал гус, 1981.-363 с.

Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительскої діяльності.- К.: Вища школа, 1987. - 53 с.

Платонов К.К. Структура и развитие личности. - М.: Наука, 1985.-256 с.

Сластьонін В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1973. - 160 с.

Цимбалюк І.М. Підвищення професійної кваліфікації: психологія педагогічної праці- К.: Професіонал, 2004. - 147 с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Мантуленко S. (2022). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 44–51. https://doi.org/10.31812/educdim.5512

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи