ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5512Анотація
The article deals with the conception of readiness for different kinds of activities and professional oriented training. The conditions which will have a positive influence on forming of prospective teacher readiness for professional oriented training of senior pupils are submitted for consideration.
Завантаження
Metrics
Посилання
Біляк Б. Профільне навчання в загальноосвітніх закладах // Директор школи, ліцею, гімназії - 2003. - №4. - С. 44-47.
Дьяченко М.И., Кандибович Л.О., Пономаренко В.Л. Г отовность деятельности в напряженных ситуациях. Психологический аспект - Минск: Университетское, 1985. -
с.
Концепція профільного навчання в старшій школі // Освіта України. - 2003, - №8. - С. 4-5.
Котик М.А. Психология и безопасность. - Таллин: Вал гус, 1981.-363 с.
Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительскої діяльності.- К.: Вища школа, 1987. - 53 с.
Платонов К.К. Структура и развитие личности. - М.: Наука, 1985.-256 с.
Сластьонін В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1973. - 160 с.
Цимбалюк І.М. Підвищення професійної кваліфікації: психологія педагогічної праці- К.: Професіонал, 2004. - 147 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 S.V. Mantulenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.