ОВОЛОДІННЯ МЕТОДИЧНИМИ ПРИЙОМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ - ОДИН З НАПРЯМКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5518Анотація
The traditional and other methodical techniques of effective nitftini. iifmn of educational activities of pupils at the music lesson at school, analyzed in the article. Gaining the experience of using these twchniques improves the professional Teachers Training activities of the future specialists.
Завантаження
Metrics
Посилання
ГрабськаІ.А. Проблеми побудови ігрової форми організації колективної діяльності та спілкування // Проблеми
соціальної психології: Міжвід. наук, зб.; Вип. 1. - К.: Либідь, 1992. - С . 45-51.
ДобровичА.Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. - М.: Просвещение, 1987. - 205 с.
Касьянов О. Педагогічний аналіз взаємодії вчителя і учнів в навчальному процесі // Рідна школа, 2000. - №7. - С. 63-65.
Кларин М.В. Интерактивное обучение - инструмент освоения нового опыта //Педагогика. - 2000.- № 7 - С. 12-18.
Ростовський О.Я. Професійна підготовка майбутніх учителів музики: проблеми і перспективи // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка №2. - 2001. - С. 15-22.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 T.H. Borysenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.