ТЕХНОЛОГІЯ КОМУНІКАТИВНО-СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Л.П. Гапоненко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5528

Анотація

The actual problems of professionally oriented foreign language teaching o f the pedagogical university students are considered in the article. The author substantiates the using of the modelling technology of communicative situations to increase the efficiency of foreign language training for professional purposes.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 38

Посилання

Морська Л.І. Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов для спеціальних цілей / Іноземні мови. - 2002. - №2.-

С. 23-24.

Петранговська Н. Система вправ для навчання студентів немовних спеціальностей вищих закладів освіти професійно спрямованого монологу-міркування. / Іноземні мові. - 2003. - №2. - С. 17-24.

А Common European Framework of Reference for Languages: leaming, teaching, assessment. A Guide for Users. Council of European Publishing. Language Policy Division, 2002. - 232 p.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Гапоненко L. (2022). ТЕХНОЛОГІЯ КОМУНІКАТИВНО-СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Educational Dimension, 11, 169–176. https://doi.org/10.31812/educdim.5528

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи