ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5539Анотація
The article deals with some actual problems concerning the formation o f future teacher cognitive self-directed activities in the process of foreign language studies.
Завантаження
Metrics
Посилання
Державна національна програма „Освіта”: Україна XXI століття. - К.: Райдуга, 1994. - 62 с.
Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі // English language and culture. - 2004. - №6. - С. 3-8.
Буряк В.К.Самостоятельная работа учащихся: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1984. - 64 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4654
Грищенко М. Іноземна мова та естетичний розвиток студентів // Мистецтво та освіта. — 1998. - №3. - С.38-41.
Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя. — М.: Просвещение, 1989. — 189с.
Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. — М.: Педагогика, 1981. - 186 с.
Сігаєва Л.Є. Проблема підготовки й підвищення кваліфікації вчителів у контексті неперервної освіти // Педагогіка і психологія. - 1999. - №3. - С. 94-100.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 I.Yu. Sinyagovska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.