ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Автор(и)

  • І.Ю. Сіняговська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5539

Анотація

The article deals with some actual problems concerning the formation o f future teacher cognitive self-directed activities in the process of foreign language studies.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 43

Посилання

Державна національна програма „Освіта”: Україна XXI століття. - К.: Райдуга, 1994. - 62 с.

Концепція навчання іноземних мов у середній загальноосвітній 12-річній школі // English language and culture. - 2004. - №6. - С. 3-8.

Буряк В.К.Самостоятельная работа учащихся: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1984. - 64 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4654

Грищенко М. Іноземна мова та естетичний розвиток студентів // Мистецтво та освіта. — 1998. - №3. - С.38-41.

Елканов С.Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя. — М.: Просвещение, 1989. — 189с.

Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. — М.: Педагогика, 1981. - 186 с.

Сігаєва Л.Є. Проблема підготовки й підвищення кваліфікації вчителів у контексті неперервної освіти // Педагогіка і психологія. - 1999. - №3. - С. 94-100.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Сіняговська I. (2022). ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ. Educational Dimension, 11, 240–250. https://doi.org/10.31812/educdim.5539

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи