ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5541Анотація
The article is dedicated to the problem of s e lf education organization in a future teacher of foreign language as an important index o f pedagogical technique and skill as well as means of a specialist ’s qualification improvement.
Завантаження
Metrics
Посилання
Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. - М.: Высшая школа, 1980.-368 с.
Буряк В.К. Самостоятельная работа учащихся: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1984. - 64 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4654
I Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К.: Либідь. — 1997. — 373 с.
I Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психология высшей школы. Минск, 1981.
Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. - М.: Русский язык, 1989. - 219 с.
Левина М.М. Технологии профессионального педагогического образования. М.: Изд. центр «Академия», 2001. - 270 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 N.O. Skrylnyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.