НАРОДНО-ТАНЦЮВАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ФАКТОР ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Т.П. Решетнікова
  • Т.Д. Фурдак

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5766

Ключові слова:

вчитель музики, танцювальне мистецтво, пізнання символічні принципи історизму.

Анотація

У статті розглядаються інтегративні механізми впливу на формування поліхудожніх умінь учнівської молоді, виокремлюються аспекти стимулювання засобами народно-танцювального мистецтва таких показників української молоді як духовно-цілісне ставлення до здобутків традиційної національної культури розуміння символіки, усвідомлення емоційно-образного змісту міфопоетичпої творчості українського народу шляхами образного пізнання минулого.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 133

Посилання

Антологія української народної творчості. - K.: Веселка, 1989. - 606 с.

Верховинець В. Весняночка. - K.: Музична Україна, 1969.

Килимник С. Український рік у народних звичаях в історичному освітленні. К. : Оберіг, 1994.

Предтеченская Л. Мировая художественная культура. Программа экспериментальных курсов для общеобразовательной школы, 8-10 классы. М.: Просвещение, 1993.

Рейзенкінд Т. Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагогів до художньо-просвітницької діяльності // Рідна школа 1999. - № 12. - С. 48-49.

Рудницька О. Педагогіка: загальна та мистецька: Навчальний посібник. - К.: 2002. - 270 с.

Українські народні танці. - K.: Наукова думка, 1969. - 615 с.

Фролова К. Ярина. Навчальний посібник. Д: Дніпродрук, 1993.

Щолокова О. Основи професійної художньо-педагогічної підготовки майбутнього вчителя: Монографія. - K., 1996. - 173 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Решетнікова T., & Фурдак T. (2022). НАРОДНО-ТАНЦЮВАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ФАКТОР ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ. Educational Dimension, 13, 210–218. https://doi.org/10.31812/educdim.5766