НАРОДНО-ТАНЦЮВАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ФАКТОР ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5766Ключові слова:
вчитель музики, танцювальне мистецтво, пізнання символічні принципи історизму.Анотація
У статті розглядаються інтегративні механізми впливу на формування поліхудожніх умінь учнівської молоді, виокремлюються аспекти стимулювання засобами народно-танцювального мистецтва таких показників української молоді як духовно-цілісне ставлення до здобутків традиційної національної культури розуміння символіки, усвідомлення емоційно-образного змісту міфопоетичпої творчості українського народу шляхами образного пізнання минулого.
Завантаження
Metrics
Посилання
Антологія української народної творчості. - K.: Веселка, 1989. - 606 с.
Верховинець В. Весняночка. - K.: Музична Україна, 1969.
Килимник С. Український рік у народних звичаях в історичному освітленні. К. : Оберіг, 1994.
Предтеченская Л. Мировая художественная культура. Программа экспериментальных курсов для общеобразовательной школы, 8-10 классы. М.: Просвещение, 1993.
Рейзенкінд Т. Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагогів до художньо-просвітницької діяльності // Рідна школа 1999. - № 12. - С. 48-49.
Рудницька О. Педагогіка: загальна та мистецька: Навчальний посібник. - К.: 2002. - 270 с.
Українські народні танці. - K.: Наукова думка, 1969. - 615 с.
Фролова К. Ярина. Навчальний посібник. Д: Дніпродрук, 1993.
Щолокова О. Основи професійної художньо-педагогічної підготовки майбутнього вчителя: Монографія. - K., 1996. - 173 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 T.P. Reshetnikova, T.D. Furdak
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.