ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС СПРИЙНЯТТЯ НАТУРИ ТА ЗОБРАЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5816Анотація
В статті розглядається проблема дидактичних умов і прийомів формування процесу сприйняття натури і зображення студентами художньо-графічних факультетів. Показано, що формування правильного сприйняття
суттєво залежить від усвідомлення і вивчення студентами наукових принципів побудови зображення.
Завантаження
Metrics
Посилання
Ананьев Б. Г. Пространственное различие. - Л., 1955. - 480 с.
Кузин В. С. Психология. М., Высш. школа. 1982. - 256 с.
Ломов Б. Ф. Формирование графических знаний и навыков у учащихся. - М., 1959.
Рисунок. Уч. пособие для худож.-граф. фак. пед. ин-тов / Под ред. А. М. Серова. - М., ’’Просвещение”,!975. - 271 с.
Шорохов Е. В. Композиція. М., “Просвещение”, 1986.- 207 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.I. Furman
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.