ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • T.B. Aндрущенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5855

Анотація

In times of studies in an institute of higher students must capture the system of major pedagogical and subject knowledges, abilities and skills which provided skilled implementation оf professional activity. Various approaches in relation to forming оf professional pedagogical abilities at future teachers are examined in the article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 144

Посилання

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.: Радянська школа, 1989. - 609с.

Кузьмина Н.В. Формирование педагогических способностей. Л., 1961. - 98 с.

Милерян Е.А. Психология формирования общетрудовых умений. — М., 1973. - 224 с.

Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності: Монографія. — К., Вища

школа, 1997. - 180 с.

Ходжава З.И. К вопросу о понятии умения в советской психологии // Вопросы психологии. - 1955. - №3. - С. 3 -12.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Aндрущенко T. (2022). ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Educational Dimension, 15, 204–210. https://doi.org/10.31812/educdim.5855

Номер

Розділ

Статті