ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5879Анотація
The article introduces the pedagogical education organization model according to the psychological regularities of the personality’s standing mental new features formations.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 75
/ PDF downloads: 69
Посилання
Зимбардо Ф., Ляйппе М. Социальное влияние. - СПб.: Изд-во «Питер»,2000. - 448 с.
Роджерс К., Фрейберг Д. Свобода учиться. - М.: Смысл, 2002. - 527 с.
Miller G.D., Pritscher С.Р. On Education and Values. In Praise of Pariahs and Nomads // Value Inquiry Book Series. - Voume 34. - Amsterdam - Atlanta: RODOPI, 1995. DOI: https://doi.org/10.1163/9789004458826
Downloads
Опубліковано
27-05-2022
Як цитувати
Aвдєєва І., & Бєжанова N. (2022). ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 362–367. https://doi.org/10.31812/educdim.5879
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 І.М. Avdeeva, N.L. Byezhanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.