КРИТЕРІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5909Ключові слова:
valuable belief, musician-teacher, criteria of formation of valuable beliefАнотація
The problem of valuable belief of the future musicians-teachers is considered in the article. The criteria cof process of formation of valuable belief are defined there with the purpose of their effective usage in teaching and educational process.
Завантаження
Metrics
Посилання
БілодідЮ. М. Духовність: сутність, структура, функції: Монографія. Житомир: Редакційно-видавничий відділ ІПСТ, 2003. - 192 с.
Залесский Г. Е. Психология мировоззрения и убеждений личности. - М.: МГУ, 1994. - 139 с.
ЗязюнІ. Філософія практико-зорієнгованої методології педагогічної дії// Збірник наукових праць / Гол. ред. Буряк В. К - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 8. - 472 с.
Олексюк О. М. Концептуальні засади формування духовності особистості у сфері музичного мистецтва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2006. - № 5. - С. 3-7.
Ростовська Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики та хореографії у процесі методичної підготовки: Автореф. дис.... канд. пед. наук / Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова. - К., 2005. - 20 с.
Падалка Г. Розвивальний потенціал мистецької діяльності та педагогічні умови його реалізації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2006. - № 5. - С. 7-11.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 О.А. Byelikova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.