КРИТЕРІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • О.А. Бєлікова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5909

Ключові слова:

valuable belief, musician-teacher, criteria of formation of valuable belief

Анотація

The problem of valuable belief of the future musicians-teachers is considered in the article. The criteria cof process of formation of valuable belief are defined there with the purpose of their effective usage in teaching and educational process.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 64

Посилання

БілодідЮ. М. Духовність: сутність, структура, функції: Монографія. Житомир: Редакційно-видавничий відділ ІПСТ, 2003. - 192 с.

Залесский Г. Е. Психология мировоззрения и убеждений личности. - М.: МГУ, 1994. - 139 с.

ЗязюнІ. Філософія практико-зорієнгованої методології педагогічної дії// Збірник наукових праць / Гол. ред. Буряк В. К - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 8. - 472 с.

Олексюк О. М. Концептуальні засади формування духовності особистості у сфері музичного мистецтва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2006. - № 5. - С. 3-7.

Ростовська Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики та хореографії у процесі методичної підготовки: Автореф. дис.... канд. пед. наук / Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова. - К., 2005. - 20 с.

Падалка Г. Розвивальний потенціал мистецької діяльності та педагогічні умови його реалізації // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2006. - № 5. - С. 7-11.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Бєлікова, О. (2007). КРИТЕРІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА. Педагогіка вищої та середньої школи, 18(1), 41–48. https://doi.org/10.31812/educdim.5909