ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5911Ключові слова:
Ukrainian musical-pedagogic heritage, job training, professional trend, methodic systemАнотація
The article covers theoretical and methodological aspects of implementation of the motivational component of mastering musical and pedagogical sources of the past in pedagogical universities and represents the most effective forms and methods of students’ educational and professional activity during the pedagogical practical training.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бодрова Т. О. Використання української музіічно-педаіогі1 и юї спадщини у процесі педпрактики студентів: Методичні рекомендації. Навчальна програма. К : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - 46 с.
Вербицкий А. О. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. М.: Высшая школа, 1991.-207 с.
Гадамер Х.-Г. Истина и метод: основы философской герменевтики. - М.: Просвещение, 1986. - 707 с.
Попович М. В. Національна культура та культура нації. - К.: Знання, 1991. - 64 с.
Розин В. М. Введение в культурологию. - М.: Международная педагогическая академия, 1994. - 104 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 Т.О. Bodrova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.