ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • C.C. Горбенко
  • Л.М. Філатова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5917

Ключові слова:

historism, axiological analysis, comparativistics, individualization, independence, self-upbringing, humanist orientations

Анотація

In the article says about the technologies of introducing the historical material into musical-educational process of the students of the comprehensive educational institutions on the basic of the personality oriented approach.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 77

Посилання

Боїуславський М. Структура сучасного історико-педагогічного знання // Шлях освіти.-1999.-№ 1.

Бондаренко С. Учите детей сравнивать.- М.: Знание, 1981.

Денисенко В. Аксіологічні ідеї у класичній педагогіці // ХДПУ. 36. наук, праць. Педагогічні науки. - Вип.25. - Херсон, 2001.

Коменський Я. Мир чувственных вещей в картинках.- М., 1941.

Кузьмінська Л. Ціннісна значущість музики в моральній соціалізації особистості //Рідна школа.- 2003.-№ 12.

Науменко Т. Витоки українського фольклору та народних традицій // Постметодика.-1994.-№ 3 (7).

Потапова Н. Форми навчальної діяльності учнів в історико-педагогічному контексті // Педагогіка і психологія. -2001. - № 3. - С. 22-25.

Ткач М. Аксіологічний аналіз у становленні художнього світовідношення музиканта-педагога // Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 36. наук, праць. - К.: НПУ, 2002. - Вип. 7.

Ушинский К. Сочинения. - Т. 11. - М.-Л.: Учпедгиз, 1952. - 436 с. DOI: https://doi.org/10.1016/0042-207X(52)90188-7

Щербакова А. Постижение музыкальных ценностей как путь к вечным ценностям бытия // Педагогическое образование и наука. - 2002. - № 1. С. 8-11.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Горбенко S., & Філатова L. (2007). ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 18(1), 116–124. https://doi.org/10.31812/educdim.5917