ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ ІСТОРИЗМУ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5917Ключові слова:
historism, axiological analysis, comparativistics, individualization, independence, self-upbringing, humanist orientationsАнотація
In the article says about the technologies of introducing the historical material into musical-educational process of the students of the comprehensive educational institutions on the basic of the personality oriented approach.
Завантаження
Metrics
Посилання
Боїуславський М. Структура сучасного історико-педагогічного знання // Шлях освіти.-1999.-№ 1.
Бондаренко С. Учите детей сравнивать.- М.: Знание, 1981.
Денисенко В. Аксіологічні ідеї у класичній педагогіці // ХДПУ. 36. наук, праць. Педагогічні науки. - Вип.25. - Херсон, 2001.
Коменський Я. Мир чувственных вещей в картинках.- М., 1941.
Кузьмінська Л. Ціннісна значущість музики в моральній соціалізації особистості //Рідна школа.- 2003.-№ 12.
Науменко Т. Витоки українського фольклору та народних традицій // Постметодика.-1994.-№ 3 (7).
Потапова Н. Форми навчальної діяльності учнів в історико-педагогічному контексті // Педагогіка і психологія. -2001. - № 3. - С. 22-25.
Ткач М. Аксіологічний аналіз у становленні художнього світовідношення музиканта-педагога // Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. 36. наук, праць. - К.: НПУ, 2002. - Вип. 7.
Ушинский К. Сочинения. - Т. 11. - М.-Л.: Учпедгиз, 1952. - 436 с. DOI: https://doi.org/10.1016/0042-207X(52)90188-7
Щербакова А. Постижение музыкальных ценностей как путь к вечным ценностям бытия // Педагогическое образование и наука. - 2002. - № 1. С. 8-11.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 S.S. Horbenko, L.M. Filatova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.