ОСОБЛИВОСТІ І ЗМІСТ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ЖІНОК-Л1ДЕРІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА РУХІВ

Автор(и)

  • O.А. Болотська Луганський національний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6074

Ключові слова:

гендер, гендерна освіта, жінка-лідер, громадський рух

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження гендерної освіти а педагогіку та теоретичному аналізу змісту й специфіки гендерного виховання жінок-хідерів в діяльності громадських організацій і рухів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 64

Посилання

Основи теорії гендеру: Начальний посібник. - К.: "К.І.С.", 2004. - 536 с.

Гендерний розвиток у суспільстві: (конспекти лекцій). - 2-е вид. - К: ПЦ "Фолінт", 2005. - 351 с.

Введение в гендерные исследования: Учеб. Пособие // Под ред. А.И. Жеребкиной. - Харьков: ХГЦИ: СПб: Азетейя. 2001. - ч. 1.

Мельник Т. Гендерна політика в Україні. - К., 1999.

Пугачев В.П. Руководство персоналом организации. - М., 2002.

Руководитель, коллектив, личность. Ред. К. Ладензак. - М., 1974.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Болотська O. (2006). ОСОБЛИВОСТІ І ЗМІСТ ГЕНДЕРНОГО ВИХОВАННЯ ЖІНОК-Л1ДЕРІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА РУХІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 55–64. https://doi.org/10.31812/educdim.6074