ДІАГНОСТИКА СТАНУ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ю.В. Гончаренко Запорізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6082

Ключові слова:

початкова школа, естетичне виховання, хореографія, педагогічна діагностика

Анотація

У статті подані результати діагностування рівнів естетичної розвиненості учнів початкових класів засобами хореографії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 63 / PDF downloads: 63

Посилання

Горшкова Е/Л. Обучение языку движений как средство формировани у дошкольников музыкально-двигательного творчества: Дис ... канд. пед, наук: I3.00.01. - М., 1989. - 251 с.

Шевчук Л.С. Вплив українських музично-хореографічних традицій на музично-руховий розвиток старших дошкільників: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 - К., 2000. - 190 с.

Мартинснко О.Л. Педагогические условия формирования хореографических умении детей 5-6 летнего возраста в дошкольных учреждениях: Дис. канд. пед. наук: 13.00.08. - Б., 2005. - 213 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Гончаренко Y. (2006). ДІАГНОСТИКА СТАНУ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Educational Dimension, 16(1), 122–134. https://doi.org/10.31812/educdim.6082