КЕРІВНИЦТВО УЧНІВСЬКИМ МУЗИЧНИМ КОЛЕКТИВОМ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6134Ключові слова:
music teacher, personally-oriented studing, direction of pupils collectiveАнотація
The article highlights the requirements to professional acnnties of a music teacher as a leader of a team. The mam principles of pedagogical leadership are considered over musical reaching coUeane from the point of view of personally oriented approach.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - М.: Искусство, 1986.
Каган М.С. Мир общения: Проблемы межсубъектных отношений. - М.: Политиздат, 1988.
Олексюк О.М., Ткач М.М. Педагогіка духовного потенціалу особистості: сфера музичного мистецтва: Навч. посібник. - К.: Знания України, 2004.
Програми для середньої загальноосвітньої школи. - К.: Початкова школа, 2001.
Сухомлинский В.А. Мудрая власть коллектива. - М.: Молодая гвардия, 1975.
Рудчицька O.П. Педагогіка: загальна та мистецька. - Навч. посібник. К.: Інтерпроф, 2002.
Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному?: Пособие для учителя - М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 L.І. Pankiv
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.