МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ У ФОРМУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ-ПЕДАГОГА З ДИСЦИПЛІН ДИЗАЙНЕРСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6190Ключові слова:
design, methodological aspects, newest technologies, expertАнотація
In this article, a methodological aspects have considered that influence on process of forming of a special pedagogue by a design in context Bolonia's system of training General traits and distinguishing features of home teaching and European teaching have defined.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бойчук А.В. Метаморфози проектной культури в контексте проблем дизайн-образования // Вестник ХХПИ. - 2001. -№4.
Болонський процес: головні принципи входження б Європейський простір вищої освіти // Упорядники Арабський В.С., Згуровський М.З. - К.: ІВЦ "Видавництво „Політехніка"", 2003. - С. 50-70,
Данилеко В.Я. Дизайн. - X.: ХДАДМ, 2003. - С. 185-305. DOI: https://doi.org/10.1016/S0022-4049(03)00188-9
Рибін С.В. Проблеми впровадження Болонської системи у навчальних закладах мистецького спрямування // Вісник ХДАДМ. - Харків, 2005. - № 1. - С. 2-7.
Сидоренко В.Ф. Взаимосвязь проектной идеологии, методологии и стратегии. - М.: Труди ВНИИТЗ. Сер. «Техн. эстетика», 1989. - Вып. 58. - С. 5-7.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 M.D. Pryhodiv
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.