МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ У ФОРМУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ-ПЕДАГОГА З ДИСЦИПЛІН ДИЗАЙНЕРСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

  • М.Д. Пригодів Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6190

Ключові слова:

design, methodological aspects, newest technologies, expert

Анотація

In this article, a methodological aspects have considered that influence on process of forming of a special pedagogue by a design in context Bolonia's system of training General traits and distinguishing features of home teaching and European teaching have defined.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 67 / PDF downloads: 35

Посилання

Бойчук А.В. Метаморфози проектной культури в контексте проблем дизайн-образования // Вестник ХХПИ. - 2001. -№4.

Болонський процес: головні принципи входження б Європейський простір вищої освіти // Упорядники Арабський В.С., Згуровський М.З. - К.: ІВЦ "Видавництво „Політехніка"", 2003. - С. 50-70,

Данилеко В.Я. Дизайн. - X.: ХДАДМ, 2003. - С. 185-305. DOI: https://doi.org/10.1016/S0022-4049(03)00188-9

Рибін С.В. Проблеми впровадження Болонської системи у навчальних закладах мистецького спрямування // Вісник ХДАДМ. - Харків, 2005. - № 1. - С. 2-7.

Сидоренко В.Ф. Взаимосвязь проектной идеологии, методологии и стратегии. - М.: Труди ВНИИТЗ. Сер. «Техн. эстетика», 1989. - Вып. 58. - С. 5-7.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Пригодів M. (2006). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ У ФОРМУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ-ПЕДАГОГА З ДИСЦИПЛІН ДИЗАЙНЕРСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ. Educational Dimension, 16(2), 97–101. https://doi.org/10.31812/educdim.6190