ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХУДОЖНІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦЬКИХ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • О.В. Соколова Інститут мистецтв національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6202

Ключові слова:

integration, integral artistic knowledge

Анотація

The article deals with problem of modem approaches to setting up theoretical training (based on integration knowledge} of would ba teachers of fine arts.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 60

Посилання

Рудницька О.П. Проблема інтеграції знань у контексті художнього сприймання //Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2001. - Вип 1. - С. 144-152.

Взаимодействие педагогического вуза и школы музыкально~эстетическам.воспитании. - К.: КГПИ,1984. - 153 с.

Соколова О.В. Основи інтеграції мистецьких знань: Теоретично-методологічний аналізі /Теорія і методика мистецької освіти. - К.: НПУ, 2001. - Вип. 2. - С. 40-48.

Музыкальное образование и воспитание учащейся молодежи: содержание, формы, методы. - Свердловск, 1989. - 120 с.

Самарин Ю.А Очерки психологии ума: Особенности умственной деятельности школьников. - М., 1962. - 504 с.

Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя. - К., 1996. - 170 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Соколова O. (2006). ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХУДОЖНІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦЬКИХ ЗНАНЬ. Педагогіка вищої та середньої школи, 16(2), 182–188. https://doi.org/10.31812/educdim.6202