ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХУДОЖНІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦЬКИХ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6202Ключові слова:
integration, integral artistic knowledgeАнотація
The article deals with problem of modem approaches to setting up theoretical training (based on integration knowledge} of would ba teachers of fine arts.
Завантаження
Metrics
Посилання
Рудницька О.П. Проблема інтеграції знань у контексті художнього сприймання //Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2001. - Вип 1. - С. 144-152.
Взаимодействие педагогического вуза и школы музыкально~эстетическам.воспитании. - К.: КГПИ,1984. - 153 с.
Соколова О.В. Основи інтеграції мистецьких знань: Теоретично-методологічний аналізі /Теорія і методика мистецької освіти. - К.: НПУ, 2001. - Вип. 2. - С. 40-48.
Музыкальное образование и воспитание учащейся молодежи: содержание, формы, методы. - Свердловск, 1989. - 120 с.
Самарин Ю.А Очерки психологии ума: Особенности умственной деятельности школьников. - М., 1962. - 504 с.
Щолокова О.П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя. - К., 1996. - 170 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 O.V. Sokolova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.