СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Ши Цзюнь-бо Інститут мистецтв національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6248

Ключові слова:

competence art future music teacher, training the fortepiano playing, system of higher education

Анотація

The article coven пен requirements to training of future music teacher in the system of higher education. The article highlights the essence and structure of competence art offuture music teacher, peculiarities of its formation in the process of training the fortepiuno playing.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 49

Посилання

Авдеева Н. Ключевые компетениии - новая парадигма и результати образования // Педагогика. - 2003. - №5. - С. 34-39.

Бібік Н.М. Компетентнісний підхід: рефлексивний аналіз застосування // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи /Під заг. ред. О.В. Овчарук. - К.: "К.І.С.", 2004. - С. 47-62.

Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Сыманюк Э.Э. Модернизация профессионального образования:

компетентностный подход. - М.: Московский психолого-социальный институт, 2005.

Орлов В.Ф. Професійне становлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: теорія і технологія. - К.: Наукова думка, 2003.

Пометун О.І. Теорія та практика послідовності реалізації компетентнісного підходу в досвіді

зарубіжних країн // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські

перспективи / Під за ред. О.В. Овчарук. - К: «К.І. С.». 2004. - С. 16-25.

Рудицька О.П. Основи викладання мистецьких дисциплін. - К.: АПН України, 1998.

Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному? - М.: ВЛАДОС-ПРЕС, 2005.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Цзюнь-бо S. (2006). СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Educational Dimension, 16(2), 276–281. https://doi.org/10.31812/educdim.6248