ГАРМОНІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Н.Є. Федоринова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6606

Анотація

The article deals with possibilities of interaction of intellectual and motional factors of the modern lesson in providing quality education for students.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 68

Посилання

Беляева Л.А. Проблема понимания в педагогической деятельности. - Екатеринбург, 1995.

Закирова А.Ф. Понятийная база современной педагогики // Педагогика. - 2001. -№ 7.

Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения. - М.: Учпедгиз, 1955.

Крупская Н.К. Избранные педагогические произведения. - М.: Просвещение, 1965.

Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике. - М.: Педагогика, 1971.

Downloads

Опубліковано

12-06-2008

Як цитувати

Федоринова N. (2008). ГАРМОНІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 20, 331–338. https://doi.org/10.31812/educdim.6606

Номер

Розділ

Статті