ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6613Ключові слова:
1Анотація
In article problems, ways and means of formation at pupils of scientific concepts are analyzed. The author considers both the common and pedagogical approaches, and questions of a methodical of physics in the school.
Завантаження
Metrics
Посилання
Іваніцький О. Класифікація технологій навчання фізики. / Фізика та астрономія в школі. - 2002. - №5. - С. 15-20.
Менчинская H.A. Пути реализации в психологии принципа единства воспитания и обучения // Советская педагогика. - 1975. - №9. - С. 8-17.
Мултановский В.В. Развитие мышления учащихся в курсе физики. Учеб.пособие. - Киров, 1976. - 80 с.
Пасько Я.І., Білецький В.В., Савенкова М.Є., Бурега В.В. Логіка: навчально-методичний посібник / Заг. ред. Бурега В.В. - Донецьк: ДонДДУ, 2004. - 80 с.
Талызина Н.Ф. Деятельностный подход к механизмам обобщения // Вопросы психологии. - 2001. - №3. - С. 3-16.
Усова A.B., Бобров А.А. Формирование учебных умений и навыков учащихся на уроках физики. - М.: Просвещение, 1988. - 112 с.: ил. - ( Б-ка учителя физики).
Философский энциклопедический словарь / Под ред. Л.Ф. Ильичева, П.Н. Федосеева и др. - М.: Политиздат, 1983. - 960 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 I.H. Lyasov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.