ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І.Г. Лясов

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6613

Ключові слова:

1

Анотація

In article problems, ways and means of formation at pupils of scientific concepts are analyzed. The author considers both the common and pedagogical approaches, and questions of a methodical of physics in the school.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 64

Посилання

Іваніцький О. Класифікація технологій навчання фізики. / Фізика та астрономія в школі. - 2002. - №5. - С. 15-20.

Менчинская H.A. Пути реализации в психологии принципа единства воспитания и обучения // Советская педагогика. - 1975. - №9. - С. 8-17.

Мултановский В.В. Развитие мышления учащихся в курсе физики. Учеб.пособие. - Киров, 1976. - 80 с.

Пасько Я.І., Білецький В.В., Савенкова М.Є., Бурега В.В. Логіка: навчально-методичний посібник / Заг. ред. Бурега В.В. - Донецьк: ДонДДУ, 2004. - 80 с.

Талызина Н.Ф. Деятельностный подход к механизмам обобщения // Вопросы психологии. - 2001. - №3. - С. 3-16.

Усова A.B., Бобров А.А. Формирование учебных умений и навыков учащихся на уроках физики. - М.: Просвещение, 1988. - 112 с.: ил. - ( Б-ка учителя физики).

Философский энциклопедический словарь / Под ред. Л.Ф. Ильичева, П.Н. Федосеева и др. - М.: Политиздат, 1983. - 960 с.

Downloads

Опубліковано

13-06-2022

Як цитувати

Лясов I. (2022). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ НА УРОКАХ ФІЗИКИ. Educational Dimension, 20, 365–370. https://doi.org/10.31812/educdim.6613

Номер

Розділ

Статті