ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ РИТОРИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6643Ключові слова:
1Анотація
In the article the basic approaches are defined and analyzed, the main didactic and specific principles which define modern sense of process of rhetoric training in the institute and provide its efficiency.
Завантаження
Metrics
Посилання
Пионова Р.С. Педагогика высшей школы: Учебное пособие / Р.С.Пионова. - Минск.: Выш. шк., 2005. — 303 с.
Бондар B.L Дидактика: Підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - К.: Либідь, 2005. - 264 с.
Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: Учебно-методическое пособие. - М.: Высшая школа, 1980. - 368 с.
Бабанский Ю.К. Педагогика. - М.: Просвещение, 1988. - 478 с.
Дьяченко В.К. Дидактика. Т.1. - М.: Народное образование, 2006. - 400 с.
Юцявичене П.А.Теория и практика модульного обучения. Каунас: Швиеса, 1989. - 272 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 N.B. Holub
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.