ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ РИТОРИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Н.Б. Голуб

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6643

Ключові слова:

1

Анотація

In the article the basic approaches are defined and analyzed, the main didactic and specific principles which define modern sense of process of rhetoric training in the institute and provide its efficiency.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 107

Посилання

Пионова Р.С. Педагогика высшей школы: Учебное пособие / Р.С.Пионова. - Минск.: Выш. шк., 2005. — 303 с.

Бондар B.L Дидактика: Підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - К.: Либідь, 2005. - 264 с.

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: Учебно-методическое пособие. - М.: Высшая школа, 1980. - 368 с.

Бабанский Ю.К. Педагогика. - М.: Просвещение, 1988. - 478 с.

Дьяченко В.К. Дидактика. Т.1. - М.: Народное образование, 2006. - 400 с.

Юцявичене П.А.Теория и практика модульного обучения. Каунас: Швиеса, 1989. - 272 с.

Downloads

Опубліковано

13-06-2022

Як цитувати

Голуб N. (2022). ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ РИТОРИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 75–83. https://doi.org/10.31812/educdim.6643

Номер

Розділ

Статті