ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6647Анотація
The problem of high-quality preparation of a future teacher in the conditions of introduction of the Bologn system, in the educational process of high school is examined in the article. The of educational-upbringing work in the preparation o f students applying for Master's olegree to professional activity is discovered in the article.
Завантаження
Metrics
Посилання
Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник /За редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004. - 384 с.
Гейзерська P.A. Зміст професійної підготовки магістрів економічного профілю //Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти: Матеріали Четвертих
ірпіньських міжнародних науково-педагогічних читань. - Ірпінь: Національна академія ДПС України, 2006. - С. 98-100.
Марк О.В. Професійна компетентність майбутніх учителів як складне інтегроване особистісне утворення // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені
М.П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць / Ред. кол. О.Г. Мороз, Н.В. Гузій (відп. ред.) та ін. - Вип. 6(16). - K.: НПУ, 2007. - С. 32-35.
Приходько М.І. Магістратура як складова частина підготовки науково-педагогічних кадрів // Освіта Донбасу. - 2004. - №3-4.
Сластенин В.А. Профессионализм педагога: акмеологический контекст //Педагогическое образование и наука. - 2002. - №4. - С.4-10.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 O.H. Korkishko, S.A. Sayapina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.