ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ЯК ВАЖЛИВОГО ПОКАЗНИКА ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • H.B. Гордієнко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6917

Ключові слова:

emotional firmness, emotional culture, emotions

Анотація

The part and the functions of emotions as a necessity of harmonizing of interaction of emotional and intellectual factors during studying process as an important means of rising of effectiveness of a methodic work for quality education are being substantiated in the article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 123 / PDF downloads: 85

Посилання

Кондрашова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоціонального факторів навчання у забезпеченні якісної освіти учнів: навч.-метод. посібник./ Л.В. Кондрашова та ін. - Кривий Ріг: КДПУ 2008. - 274 с.

М’ясоїд П.А. Емоції і почуття / П.А. М’ясоїд // Загальна психологія. - К., 1998. - С. 357-379.

Емоції. Природа та характеристика емоцій// Основи психології. - К., 1997. - С. 198-205.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Гордієнко N. (2009). ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ЯК ВАЖЛИВОГО ПОКАЗНИКА ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 176–181. https://doi.org/10.31812/educdim.6917

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи