РОЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ЕСТЕТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТА РЕФЛЕКСІЇ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • I.O. Зелена Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6919

Ключові слова:

professional-aesthetic orientation, reflexive guidance, certhetic outlook

Анотація

The article considers the role of professional-aesthetic orientation and reflexion in the process of aesthetic outlook formation of future teachers it is proved that the availability of this orientation and the provision of reflexive guidance of the process of aesthetic outlook formation are pedagogical conditions of this outlook formation.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 33

Посилання

Андрюшенко В.П. Педагогические условия формирования готовности будущих учителей к музьїкально-зстетической деятельности: Дис. ... на соискание уч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теория и методика професіонального образоваиия» / В.П. Андрющенко. - Одесса, 2000. - 208 с.

Жаровцева Т.Г. Рефлексія в педагогічній діяльності майбутнього фахівця дошкільної освіти//Науковий вісник ПДІГУ ім. К.Д. Ушинського, 2002. - Вип.10. - С. 141-143.

Кирнченко О.Н. Эстетическая подготовка учителя в университете (на опыте естественных факультетов): Автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Теория и история педагогикии/ О.Н. Кириченко. - Минск, 1983. - 22 с.

Конышева Н.М. Содержание и структура профессиональной готовности учителя к эстетическому воспитанию школьников // Формирование личности учителя в системе высшего педагогического образования. - М., 1979. - С. 78-90.

Кулюткин Ю.Н., Бездухов В.П. Ценностные ориентации и когнитивные структурны в деятельности учителя. - Самара: СамГПУ, 2002. - 400 с.

Сластёнин В.А. и др. Педагогика: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений/ В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов; Под ред. В.А. Сластенина. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. - 576 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Зелена I. (2009). РОЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ЕСТЕТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ТА РЕФЛЕКСІЇ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Educational Dimension, 25, 186–191. https://doi.org/10.31812/educdim.6919

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи