ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦП

Автор(и)

  • Л.В. Шаповал Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6933

Ключові слова:

aesthetic perception, professional property, eurointegration

Анотація

In the article there are determined main peculiarities of aesthetic perception as the professional property of a creative art teacher: personal, aesthetic-artistic, mental ones under modern conditions of joining Ukraine to the Bologne process. Eurointegration defines such perspective directions of formation of a future creative art teacher personality at a High Pedagogical Educational Institution as determination of a life art conception, emphasis on spiritual bases of being, development of the aesthetic requirements, idea, tastes, perception improvement of the artistic and pedagogical skill by means of experimentation with new ideas, directions, technologies, methods et.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 41

Посилання

Акмеология: учебн. пособ. / А. Деркач, В. Зазмкин. - СПб.: Питер, 2003. -106 с.

Барабаншиков А.В. Проблемы педагогической культури преподавателей вузов и задачи секции педагогики высшей школьї педагогического общества РСФСР / Професиональное мастерство преподавателя высшей школы: Материалы семинара, проведенного 27-28 ноября 1979 г. в г. Орджоникидзе - М., 1980.- С. 4-23.

Гура О.І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу. - Запоріжжя: ГУ«ЗІДМУ», 2006. - 332 с.

Євдокимов В.І., Пономарьова Г.Ф., Покраєва Л.Д., Луиенко В.В. Підготовка вчителя в умовах євроінтеграції. Навч.посібник - Харків: ХОНМІБО, 2006.- 204 с.

Кайдановеька О.С. Творча особистість учителя і проблеми теорії і практики. Н. Гузійб О. Кайдановська // Значення емоцій у формуванні художньо-творчих здібностей студентів. - 2000. - №4. - С. 51-58.

Кір’ян М.М. Проблемні аспекти формування естетичних почуттів у студентів - майбутніх вчителів у рамках рішення основних естетичних завдань вищої школи // Інновації в сучасному педагогічному процесі:теорія та практика: Збірник статей за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (Луганськ, 21-22 грудня 1999р.) / За ред. С.Л. Харченка - Ч.І. - Луганськ: ЛДГГУ, 2000. - С. 75-80.

Коробко Ю.В. Формирование целенаправленого восприятия живописних качеств цвета в работе с натури у студентов художественно-графических факультетов: Автореф.: дис..доктора пед. наук 13.00.12 // Ю.В.Коробко; Кубанский гос. ун-т.- М., 2005. - 16 с.

Кузовльов В.П. Преподавание в вузе: наука и искусство// Педагогика. - 2000. - №1 - С. 52-57.

Кульчицький О. Світовідчування українця// Українська душа. - К.: Фенікс, 1992. - С. 51-57.

Куражева Н.В. Проблема сотворчества в ввосприятни художественяого произведения.// Весник ЛГУ. - 1988. - №2. - С. 33-38

Лозова В.І., Тропко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник/ Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - 2-е вид. випр. і доп - Харків: «ОВС», 2002. - 400 с.

Наконечна О.П. Естетичне і сучасний контекст тлумачення / Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності,- К. 2003. - №11. - С. 324-330.

Сластенин В.А., Чижикова Г.И. Введение в педагогнческую аксиологию: Учеб. пособ. для студ. Высш. пед. учеб. заведений. - М.: Издательский центр «Академия», 2003. — 192 с.

Соколов М.В. Формирование професиональной направленности студентов художественно- графических факультетов на занятиях декоративно-прикладним искусством. автореф. дис. на соискание док. пед. наук: спец. 13.00.02 «Методика пре подавання». - М., 2002. - 20 с.

Храмова В.Л. до проблеми української ментальності // У пошуках української душі - К.: Фенікс, 1992. - С. 35-47.

Цой І.М. Художественно-интегративная модель формирования естетического восприятия у студентов коледжа культури и искусств // Вісник Луганського педагогічного державного університету ім. Т.Г. Шевченка. - 2000. - №1. - С. 263-268. ил.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Шаповал L. (2009). ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СПРИЙНЯТТЯ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦП. Educational Dimension, 25, 275–283. https://doi.org/10.31812/educdim.6933

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи