ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРОВАДЖЕННЯ СУГЕСТИВНО-ПЕДАГОГІЧН ИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • B.M. Міщанчук Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6941

Ключові слова:

suggestive-pedagogical technologies, suggestive influence, future music master, musical therapy

Анотація

Theoretic-methodic principles of introduction of suggestive-pedagogical technologies in professional preparation of future music masters in higher educational establishments. The problems of forming of new forms of consciousness are examined in the article, multidimensional thought of suggestive - pedagogical technologies facilities; uses of elements of musical therapy in professional preparation of future music masters for opening of individual possibilities of students, adjustment of the emotional states; implementation of tasks and use of methods of editing is offered, dialog, analysis, comparisons in an teaching educational process for the feasance of influence on students with the purpose of forming of musical presentations, development of fantasy.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 40

Посилання

Ахмедов Т.И. Практическая психотерапия: внушение, гипноз, медитация / Таризл Ахмедов. - М.: АСТ; Харьков: Форсинг, 2005. - 447 с.

Васянович Г.П. Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / за ред. Г. П. Васяновича. - Львів : Вид-во «СПОЛОМ», 2008. - С. 10-32.

Жабинский К.А. Музика барокко в современной латиноамериканской прозе (А. Карпентьер, X. Кортасар): опити «художественной культурологи»? // Взаимодействие искусств; методология, теория, гуманитарное образование: материали Международной научно-практической конференции, 2529 августа 1997 г. І ред. Л. П. Казанцева; сост. П. С. Волкова. - Астрахань, 1997. - С. 193-199.

Музика российских композиторов XX века в контексте культури: тезиси Всероссийской научной конференции. - Астрахань: Изд-во Астраханской консерватории. 1999. - 96 с.

Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін.; за заг. ред. О.М. Пєхоти. - К.: А. С. К., 2001. - 256 с.

Рейзенкінд Т.Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті: монографія / Т.Й. Рейзенкінд. - Кривий Ріг: Видавничий дім, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003

Фурса О.О. Психологія конфлікту: навчально-методичний посібник / О.О. Фурса, О.М. Отич, В.Ф. Орлов. - К.: МІХМД, 2008. - 284 с.

Черепанова И.Ю. Человек манипулирующий (суггестия в коммуникации) / И.Ю. Черепанова // Человек говоряший: язык, культура, познание: Межвузовский сборник научных трудов / ред. А.А. Романов, А.М. Шахнарович. - Москва-Тверь: Институт языкознания РАН, Тверской Институт зкономики и менеджмента, 1995. - С. 115-123.

Янкевич К.В. Музикальная терапия в онкологи // http://www.rak.by

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Міщанчук V. (2009). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРОВАДЖЕННЯ СУГЕСТИВНО-ПЕДАГОГІЧН ИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Educational Dimension, 25, 335–343. https://doi.org/10.31812/educdim.6941

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи