ОСНОВНІ ЗАСАДИ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • O. Смірнова Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6945

Ключові слова:

competence and competence, artistic and pedagogical competence

Анотація

The article reveals the gist of cognitive competence of artistic pedagogical competence of the future art teacher.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 57

Посилання

Бігич О.Б. Формування у студентів методичної компетенції вчителів іноземної мови початкової школи / О.Б.Бігнч Н Іноземні мови. - 2002. - №2. - С. 27-31.

Васильєва И.И. Психологические особенности диалога: автореф. дис. на соискание уч. степени канд. психол. наук / И.И. Васильєва. - М., 1984. - 24 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У.Гончаренко. - К.: Либідь, 1997. - 375 с.

Грнньова В.М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя / В.М. Гриньова,- Харків: Основа, 1998. - 300 с.

Емельянов Ю.Н. Активнеє социально-психологическое обучение / Ю.Н. Емельянов. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1985. - 168 с.

Жуков Ю.М. Диагностика и развитие компетентностн в общении / Ю.М. Жуков, Л.А. Петровская, П.В. Растенников. - М.: Изд-во МГУ, 1990,- 104 с.

Лозова В.І. Питання теорії виховання / В.І.Лозова, Г.В.Троцко. - К., 1994. - 160 с.

Пометун О. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті / О. Пометун // Основна школа. - 2005. - №3-4. - С. 51.

Тамбовкина Т.Ю. Развитие профессиональной автономии у будущих учителей иностранного язика с использованием метода проектов / Т.Ю. Тамбовкина // Иностранные язики в школе. - 2000. - №35. - С. 63-68.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Смірнова O. (2009). ОСНОВНІ ЗАСАДИ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 355–361. https://doi.org/10.31812/educdim.6945

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи