ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6949Ключові слова:
creation, pedagogical technologies, mass mediums, television, future teacherАнотація
The article covers the problem of forming of creative professional abilities of future teachers; opens up using the innovative methods of teaching, the pedagogical terms of forming of creative activity of future teacher are summarized.
Завантаження
Metrics
Посилання
Галета Я. Особливості становлення особистості в умовах інформаційного суспільства/ Я.О. Галета // Рідна школа. - 2007. - № 4. - С. 47-49.
Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: Інноваційні засоби і технології: Колективна монографія. - К., 2005.
Мойсеюк Н.Є. Педагогіка / Неля Євстахівна Мойсеюк Навчальний посібник. - К., 2007. - 566 с.
Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: Навч. Посібник / А.С. Нісімчук, О.С. Падалка, О.Т. Шпак - К.: Видавничий центр «Просвіта»; Пошуково-видавниче агентство «Книга пам’яті України», 2000. - 368 с.
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: Навч. посібник / [ред. І.А. Зязюн, О.М. Пєхота]. - К.: А.С.К., 2003. - 240 с.
Попова О.В. Розвиток інноваційних процесів у середніх загальнооосвітніх навчально-виховних закладах України в XX столітті: дис. д-ра пед. наук; 13.00.01.-Х., 2001. - 530 с.
Чемерис І.М. Формування професійної компетентності майбутніх журналістів засобами іншомовних періодичних видань // дис. канд.пед.наук: 13.00.04. - К., 2008. - 244 с.
Ресурси Інтернет: Singer, Dorothy, Diana Zuckerman & Jerome Singer, "Helping Elementary School Children Learn About TV, "Journal of Communication 30(3) , summer 1980: 84-93, 86. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1460-2466.1980.tb01995.x
About Project Look Sharp : Partners and Affiliates, www.ithaca.edu/looksharp/about/partners.html
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 T.V. Zakharchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.