ВІРНІСТЬ ЯК РЕГУЛЯТОР ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • I.M. Свириденко ЖДУ ім. І.Я. Франка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6962

Ключові слова:

fidelity, unfaithfulness, personal relations, action, communication, teenager, content structure

Анотація

The article dials with the main approaches to understanding the term fidelity in personal relations of student's. The content structure of this term is presented.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 38

Посилання

Бех І.Д. Вчинок у морально-духовному розвитку особистості / І.Д. Бех // Початкова школа. - 2006. - №6. - С. 1- 2.

Блощинська В.А. Етика. / Блощинська В.А. - К.: Центр навчальної літератури, 2005. - 248 с. - (Практикум: Навчальний посібник).

Булка Н.І. Креативність і соціальна компетентність / Н. І. Булка // Практична психологія та соціальна робота. - 2001. - №10. - С. 41-49.

Обозов Н.Н. Психология межличностнмх отношений. / Обозов Н.Н. - К.: Либидь при Киев. ун-те, 1990 - 192 с.

Орбан-Лембрик Л.Е. Соціальна психологія/ Орбан-Лембрик Л.Е. - К.: Либідь, 2004 - 576 с. - (Підручник у 2кн. Кн.1).

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Свириденко I. (2009). ВІРНІСТЬ ЯК РЕГУЛЯТОР ОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 25, 477–484. https://doi.org/10.31812/educdim.6962

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи