ПРОЦЕСУАЛЬНЬІЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • І.А. Козаченко Kryvyi Rih Regional Boarding School for Rural Youth

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6973

Ключові слова:

pupils, learning process, process-based approach

Анотація

The theoretical analysis of the processual approach problem in the organizing of the learning process at the geography lessons has been given in the article; the different forms and methods of the organizing of the learning process at the geography lessons have been shown.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 62 / PDF downloads: 39

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник І С.У .Гончаренко. - К.: Лібідь, 1999. - 376 с.

Педагогика: [учеб. пособие] / Под ред. Ю.К. Бабанского. - М.: Просвещенне, 1983. - 608 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: [підручн. для студентів] / О.Я. Савченко. - К.: Абрис, 1997. - 416 с.

Урок географії. Від класики - до сучасних технологій / За ред. В.П. Корнсєва. - X.: Вид. група «Основа», 2006. - 176 с.

Шатных А.В. Современный урок географии. Ч. 3: Методические разработки уроков географии в 10 классе / А.В. Шагных. - М.; Школуная Пресса, 2002. - 128 с.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Козаченко, І. (2009). ПРОЦЕСУАЛЬНЬІЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ. Educational Dimension, 25, 559–564. https://doi.org/10.31812/educdim.6973

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи