ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ВИРАЗУВАЛЬНИХ ЗАСОБІВ У КИТАЙСЬКІЙ МУЗИЧНІЙ ДРАМІ КУНЦЮЙ У ЇЇ ПАРАЛЕЛЯХ ДО ЛІТУРГ ІЧОЇ ДРАМИ-МІСТЕРІЇ ЄВРОПИ

Автор(и)

  • Лю Бинцян Національна музична академія ім. П.І. Чайковського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7012

Ключові слова:

Chinese music drama Kuncyuy, liturgical drama, historical metaphysics

Анотація

The Chinese music drama Kuncyuy in her parallel to liturgical drama - of Europe. The Article illuminates the questions history metaphysicians on example of the parallelismartistic event 15-16 ages upon their urgency for modem listeners.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 54

Посилання

Асафьев Б Музыкальная форма как процесс / Б. Асафьев - М. -Л.: Музыка, 1971. - 379 с.

Бусева-Давыдова И. Искусство Византийского мира / И. Бусева-Давыдова // Энциклопедия для детей, [гл. ред. М. Аксенова]. - М.: Аванта, 1997. - Т. 7. Искусство. - Ч. I. - С. 170-219.

Виноградова Е. Китайская музыка / Е. Виноградова, А. Желоховцев // Музыкальная энциклопедия в 6-ти томах. -М.: Советская энциклопедия. 1974 -Т. 2. - С. 807-815.

Гумилев Л. Этносфера История людей и история природы / Л. Гумияев. - М.: ЭКОПРОС. 1993. - 544 с.

Захарова О. Риторика и западноевропейская музыка XVII - первой половины XVIII века / О. Захаров - М.: Музыка, 1983. - 77 с.

Конрад И. Запад и Восток / Н. Конрад. - М: Наука. 1966. - 561 с.

Кречмар Г. История оперы / Г. Кречма: Academia, 1925. - 406 с.

Диванова Т. История западноевропейской музыки до 1789 г.: в 2 т. - М: Музыка, 1982 - Т. I. - С. 696.

и Фенлуа Миф - сказка как сюжетная основа и образная сущность оперы В. Моцарта "Волшебная флейта": композиция и исполнение магистер. раб. - Одесса. 2 (Юб. -42 с.

Лосев А. Античная музыкальная эстетика / А. Лосев. - М.: Музыка, 1960. - 194 с.

Ма Вей Концепція форми я музиці Китаю і Свропи аспекти композиції та виконавства: автореф дис. на здобуття наук, ступеня канд. мистецтвознавства, спец. 11.00.03 «Музичне мистецтво» - Вей Ма. - Одеса, 2004. - 17 с.

Маркова Е. Неоевропоцентризм и неосимволизм начала XXI века / Е. Маркова /Неоевропоцентризм музыкальная культура на рубеже столетий. - Одесса: Астропринт, 2006. - Кн. I. - С. 76- 128.

Музыкальная эстетика стран Востока / [ред. В. Шестаков]. - М.: Музыка, 1967. - 414 с.

Пропп В. Исторические корни волшебной сказки / В. Пропп. - М., 1946. - 347с.

Уотс А. Миф и ритуал в христианстве / А. Уотс: [пер с англ.] - К: «София». М.: ИД «София», 2003. - 240 с.

Холл М. Энциклопедическое изложение масонской, герпетической, каббалистической и розешрейцеровской символической философии / М. Холл: [пер. с англ.]. - МЭКСМО-СПб.: Terrafanlastiea, 2003. - 957 с.

Ciftia P. Friss G . Kertesz I, Totfalusil. Kepek is jelkepek - Budapest: Mora Ferenc Ktmyvkiadd. 1988ю - 205 s.

Dahlhaus C, Brocihaus E. Riemanns MusiklaJam in zwi Bonde. П В - Mainz: Schott 's Sdhne, 1979. -195-197 S.

Mez A Renesans Islamu / A. Mez. - Warszawa: PIW, 1980. - 492 s.

Downloads

Опубліковано

14-12-2009

Як цитувати

Бинцян L. (2009). ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ВИРАЗУВАЛЬНИХ ЗАСОБІВ У КИТАЙСЬКІЙ МУЗИЧНІЙ ДРАМІ КУНЦЮЙ У ЇЇ ПАРАЛЕЛЯХ ДО ЛІТУРГ ІЧОЇ ДРАМИ-МІСТЕРІЇ ЄВРОПИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 192–199. https://doi.org/10.31812/educdim.7012

Номер

Розділ

Статті