Особливості екологічного виховання молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7286Keywords:
екологічне виховання, екологічна освіта, екологічна культура, молодший школярAbstract
Стаття присвячена особливостям формування екологічної культури школярів початкової школи. Автор наголошує на тому, що навчання екології має бути активним, цікавим, раціональним, наближеним до життя. Окреслює складові екологічної культури молодшого школяра на міжпредметній основі.
Metrics
References
Василенко Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко // Початкова школа. – 2007. – № 6. – С.6–7. 2. Давидов А. Спілкування з природою / А. Давидов. – Київ : Веселка, 1992. – 140 с. 3. Деркач О. Неси добро у світ природи / О. Деркач // Початкова школа. – 2000. – № 6. – С.23–25. 4. Ляхов П. Р. Я пізнаю світ / П. Р. Ляхов. – Київ : Освіта, 2002. – 120 с. 5. Христофор А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. // Початкова школа. – 2007. – № 6. – С. 9–10.